TUNTIKUVAUKSET

Suosittelemme kokeilemaan kaikenlaisia jumppia ja näin löytämään oman lempiohjaajan tai -tunnin. Tunneilla pärjää lähtökohtaisesti kaikenkuntoiset mukana, voit itse vaikuttaa tunnin tehoon ottamalla pienemmät/isommat painot tai pitämällä omia minibreikkejä. Henkilökuntamme auttaa sinulle sopivien tuntien löytämisessä mielellään!

AAMUTREENI (Jukka)
Lihaskuntotunti koko keholle. Lämmittelyn jälkeen käydään päälihasryhmät läpi painoja ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Ei sisällä hyppyjä tai askelkuvioita. 

BODY (Hanna)

Klassikkojumppa! Lihaskuntoa koko kropalle noin 20 toiston sarjoissa, sisältäen sykkeennostoja. Välineitä käytetään monipuolisesti, mm. käsipainot, tanko, kuminauhat, fitball... Vaihtelua riittää!

BODYWEIGHT (Salla)
Kehon omalla painolla tehtävä lihaskuntotunti, joka nostaa myös sykettä. Kehonpainoharjoittelu tuo vaihtelua painoharjoitteluun ja haastaa syviä lihaksia!

SPINNING (Tanja, Jukka)
Vauhdikasta sisäpyöräilyä nivelystävällisesti. Tunnit toteutetaan intervalleina, eli sykettä viedään ylös ja alas vuorottelevissa jaksoissa. Voit itse vaikuttaa tunnin rankkuuteen säätövalinnoilla, joten tule rohkeasti aloittelijanakin mukaan.

KUNTONYRKKEILY (Nina)
Nyrkkeilystä kiinnostuneille sopiva tunti! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaosiosta ja loppujumpasta. Harjoitteet tehdään pareittain/säkillä, tunnille voi tulla yksin tai kaverin kanssa.
 Omat hanskat voi ottaa mukaan, mutta myös lainahanskoja löytyy.

FULLBODYWORKOUT (Nina)

Lihaskuntotunti koko keholle, ei sisällä sykkeennostoja tai askellusta. Treeni tehdään vaihtuvilla välineillä (kuulat, käsipainot, tanko yms.) 3x15 sarjoissa. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kestävyyttä.

RVP (Salla)
Sykettä nostava lihaskuntotunti, joka keskittyy reisiin, vatsaan ja pakaroihin. Tunnilla käytetään välineitä, kuten steppilauta, tanko ja/tai käsipainot.

PUMPPI (Tanja)
Kestosuosikki Pumppi on lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa, lautaa ja käsipainoja. Liikkeet tehdään nimensä mukaisesti pumpaten musiikin tempoon. Ei sisällä askellusta tai hyppyjä.

STRONGBODY (Nina)
Lihaskuntotunti koko keholle, ei sisällä sykkeennostoja tai askellusta. Treeni tehdään vaihtuvilla välineillä (kuula, käsipainot, tanko yms.) 4x10 sarjoissa. Tunti kehittää erityisesti voimaa.

BODYSTEPPI (Salla)
Vanha kunnon steppitunti! Tunti jakautuu noin puoliksi helpohkon askelsarjan ja lihaskunnon välillä. Syke nousee ja kehität omaa rytmitajuasi askelluksissa. Steppi kehittää kestävyyttä ja nostaa kuntoa polttaen samalla hurjan määrän kaloreita.

BURN N' SWEAT (PT Toni)
Personal Trainer Tonin tehotreeni, joka vie sinut pois mukavuusalueeltasi. Vaihtelevilla painotuksilla käydään koko kroppaa läpi, tavoitteena maitohapot ja hengästyminen. Ei hyppyjä tai askellusta.

MUOKKAUS (Emilia)
Sykkeennostoja sisältävä patteriharjoittelu koko kropalle. Yksi patteri sisältää 3-5 liikettä ja patteria tehdään 2-3 kierrosta. Tunnilla käytetään omaa kehonpainoa sekä välineitä.

EASYPUMPPI (Hanna)
​Musiikin tahtiin tehtävä, perinteistä Pumppia mukaileva lihaskuntotunti! Yksinkertaiset lihaskuntoliikkeet, tunti sisältää myös lämpät ja loppuvenyt. Treenin tehoa voit säädellä helposti vastuksen avulla!

AEROBIC (Hanna)
Retroa meininkiä! Noin 30min askelsarjoja ja lopuksi 15min lihaskunto-osuus. Saattaa sisältää hyppyjä, jotka voi myös tarvittaessa jättää pois. Helppoa, hikistä ja hyvää mieltä.

Kaikille tunneille löytyy välineet meiltä, mukaan tarvitset vain liikuntavaatteet ja vesipullon. Halutessasi voit nyrkkeilyyn tuoda omat hanskat ja joogaan oman maton.

 

Mukaan voi hypätä missä kohtaa vuotta tahansa ja ensikertalaisetkin pärjäävät aina mukana. Jos sinulla on jokin rajoite, huikkaa tästä ohjaajalle ja saat korvaavan liikkeen.

Lihaskunto

DANCE (Jukka)
Vauhdikas tanssitunti, jossa lämmittelyn jälkeen tehdään yksi tai useampi tanssisarja. Tyylilajit vaihtelevat tunnilla. Tunnin koreografiat sopivat parhaiten tanssia harrastaville tai harrastaneille.

ZUMBA (Erla)
Tanssitunti lattarirytmeissä, tällä tunnilla et edes huomaa kuinka hiki virtaa ja kalorit kuluu! Liikkumisen ilo on tärkein, joten mukaan pääsee ihan aloittelijakin; tällä tunnilla oma tyyli pääsee valloilleen ja pidät hauskaa.

LAVIS (Hanna)
Lavis on hauska tunti, joka yhdistää aerobicin ja lavatanssit yhdeksi mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Tunnin tansseja ovat mm. rock/jive, cha cha, samba ja humppa. Tässä on tunti jolta et varmasti lähde suu mutrussa!

Tanssi

HARMONY (Jukka)
Pilatekseen, Joogaan ja tanssitekniikoihin pohjautuva liikkuva kehonhuoltotunti ilman välineitä. Tunnin harjoitteet lisäävät liikkuvuutta ja avaavat lihaksia.

JOOGA (Jukka)
Hathajoogaan perustuva joogatunti sopii kaikentasoisille joogeille. Jooga vahvistaa ja notkistaa kehoa, samalla vapauttaen mieltä stressistä.

FASCIAMETHOD (Fyssari Emilia)
Fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä FasciaMethod lisää liikkuvutta ja parantaa suorituskykyä! Tunti sisältää venytyksiä, fasciapallokäsittelyä ja liikehallintaa.

KEHONHUOLTO (Salla)
Kehoa nimensä mukaisesti huoltava, rauhallinen tunti. Tunnilla tehdään kehoa venyttäviä ja avaavia liikkeitä rauhalliseen tahtiin. Suosittelemme tuntia kaikille!

kehonhuolto