1/1

TUNTIKUVAUKSET

AAMUTREENI
Tunti on lihaskuntotunti joka muokkaa kehoa ja kehittää myös liikkuvuutta. Treenissä tehdään pääsääntöisesti moninivelliikkeitä pattereissa. Patterit ylä-, ala- ja keskikropalle. Ei sisällä hyppyjä tai tiukkoja sykkeennostoja. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat aloittaa aamunsa energisesti!

BODY
Pidä keho tällä tunnilla kunnossa! Koko kropan perustreenii, jolla käydään kaikki isot lihakset läpi käsipainoja ja voimatankoa hyödyntäen. Kehittää lihaskuntoa. Saattaa sisältää helppoa askellusta. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka kaipaavat suoraviivaista lihaskuntotreeniä!

BODYWEIGHT
Kehon omalla painolla tehtävä lihaskuntotreeni. Tunti nostaa myös sykettä. Omalla kehonpainolla tehtävät liikkeet haastavat tasapainoa ja syviä lihaksia sekä tuovat vaihtelua painotreeniin. Suosittelemme tuntia kaikille!

DANCE
Vauhdikas tanssitunti, jossa lämmittelyn jälkeen tehdään yksi tai useampi tanssisarja. Tyylilajit vaihtelevat tunnilla. Tärkeintä ei ole tekniikka, vaan tanssin riemu. Tunti sopii tanssista kiinnostuneille ja jo hieman tanssineille.

SPINNING
Vauhdikasta sisäpyöräilyä nivelystävällisesti. Tunnit toteutetaan intervalleina, eli sykettä viedään ylös ja alas vuorottelevissa jaksoissa. Saat takuuvarmasti hien pintaan ja koko alakropan tehokkaasti treenattua. Voit itse vaikuttaa tunnin rankkuuteen säätövalinnoilla, joten tule rohkeasti aloittelijanakin mukaan. Suosittelemme tuntia kunnonkohottajille!

KUNTONYRKKEILY
Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa kuntoliikuntaa jossa treenataan erilaisten nyrkkeilyharjoitteiden kautta. Monipuolinen tunti nostaa takuuvarmasti kuntoa ja parantaa kehonhallintaa. Tunneilla opetellaan lyömään teknisesti oikein nyrkkeilytekniikoiden avulla. Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaosiosta ja loppurutistuksesta, jossa yhdistyy sykettä nostavat harjoitteet sekä lihaskuntoa kohottavat liikkeet. Jokainen voi treenata tunnilla oman kuntotasonsa mukaisesti joko pareittain tai säkillä, kannustavassa ja rennossa ilmapiirissä. Suosittelemme tuntia kaikille nyrkkeilystä kiinnostuneille, erityisesti kunnonkohottajille sekä niska-hartiaseudun vaivoista kärsiville.

MOBILITYBODY
Tunti on koko kropan lihaskuntotunti, jossa liikkeitä tehdään pääosin välineillä (esim. steppilauta, käsipainot), mutta myös oman kehon painolla. Tunnilla kehitetään lihaskunnon lisäksi myös liikkuvuutta ja koordinaatiota eri harjotteilla. Tunti ei sisällä vaikeaa askellusta eikä koreografiaa. Suosittelemme tuntia peruskuntoilijalle!

RVP
Reisi-vatsa-pakara tunti keskittyy tyypillisiin kehon ongelmakohtiin. Kyytiä saa koko keskikroppa! Tunti sisältää lihaskuntoharjoitteita, joita voidaan monipuolisesti tehdä joko välineillä (esim. tanko, käsipainot) tai omalla kehonpainolla. Saattaa sisältää sykkeennostoa, mutta ei koreografiaa tai vaikeita askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat kehittää jalkojen ja keskikropan lihaskuntoa ja koostumusta!

PUMPPI
Perinteinen Pumppi on lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa, käsipainoja sekä vaihtuvia välineitä. Tunnin aikana käydään koko keho läpi lihasryhmä kerrallaan motivoivan musiikin tahtiin. Nimensä mukaisesti tunnilla liikkeet ovat pumppaavia. Ei sisällä hyppyjä eikä askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille jotka haluavat parantaa omaa lihaskuntoa!

ZUMBA
Tanssillinen tunti jonka sisältö koostuu pääosin latinalaisista rytmeistä. Myös radiohittejä on liikuttamassa niin ettei edes huomaa kuinka hiki virtaa ja kalorit palaa! Liikkumisen ilo on tärkein, joten mukaan pääsee ihan aloittelijakin; tällä tunnilla oma tyyli pääsee valloilleen ja pidät hauskaa! Suosittelemme tuntia kaikille jamituksen kaipuisille!

LAVIS
Lavis on hauska tunti, joka yhdistää aerobicin ja lavatanssit yhdeksi mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Tunti perustuu helpoille, hauskoille ja hiennostattaville tansseille jotka tanssitaan yksin - ei siis huolta että joku talloisi varpaita. Tunnin tansseja ovat mm. rock/jive, cha cha, samba ja humppa. Tässä on tunti jolta et varmasti lähde suu mutrussa - suosittelemme tuntia kaikille jotka kaipaavat päiväänsä piristystä!

STRONGBODY
Koko kehon rauhallinen lihaskuntotreeni. Tunnilla liikkeitä tehdään hieman lyhempää sarjaa keskittyen voimatasojen nostamiseen. Ei askellusta tai koreografiaa, tunti tehdään painoilla ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Suosittelemme tuntia kaikille lihaskunnon kehittämiseen!

BODYSTEPPI
Vanha kunnon steppitunti! Tunti jakautuu noin puoliksi helpohkon askelsarjan ja lihaskunnon välillä. Syke nousee ja kehität omaa rytmitajuasi askelluksissa. Steppi kehittää kestävyyttä ja nostaa kuntoa polttaen samalla hurjan määrän kaloreita. Suosittelemme tuntia kaikille vauhdikkaista tunneista pitäville!

BURN N' SWEAT
Personal Trainer Tonin oma lihaskuntoa kehittävä ja sykettä nostava tehotreeni. Vaihtelevilla painotuksilla käydään koko kroppaa läpi, tavoitteena maitohapot ja hengästyminen. Suosittelemme tuntia tiukkaa treeniä kaipaaville!

KAHVAKUULA
Kahvakuulatreeni nostaa hikeä pintaan, tunnilla käydään kehon lihaksia monipuolisesti läpi. Myös kehon syvät lihakset haastetaan. Suosittelemme tuntia jo hieman treenanneille ja haastetta hakeville!

MUOKKAUS
Koko kropan lihaskuntotreeni, joka muokkaa kehoa. Tunnilla käytetään vaihtuvia välineitä sekä oman kehon painoa. Tunti nostaa myös kevyesti sykettä. Suosittelemme tuntia perusjumppareille!

EASYPUMPPI
Tempoon tehtävä helppo lihaskuntotunti, joka ei sisällä hyppyjä tai askelluksia. Välineinä käytetään pääsääntöisesti pumppitankoa, lautaa ja käsipainoja. Suosittelemme tuntia lihaskunnon kehittämiseen!

KEHONHUOLTO
Rauhallinen kehoa huoltava tunti. Tunnin sisältö vaihtelee syvävenyttelystä putkirullailuun, myös esimerkiksi jumppakeppiä saatetaan käyttää. Huoltaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta. Suosittelemme tuntia kaikille!

PILATES
Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka tavoittena on parantaa ryhtiä, vahvistaa kehon syviä lihaksia sekä syventää hengitystä. Tunnilla tehtävät harjoitteet napakoittavat keskivartaloa ja parantavat ryhtiä. Suosittelemme tuntia kaikille!

ASTANGAJOOGA
Tunnilla harjoitellaan hengitystekniikkaa ja asanoita astangaperinteen mukaisesti. Tunti on rauhallinen ja sopii astangan aloittelijoille. Suosittelemme tuntia kehon liikkuvuuden lisäämiseen ja mielen rauhoittamiseen!

FASCIAMETHOD
FasciaMethod – konseptissa yhdistyvät liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.