1/1

TUNTIKUVAUKSET

AAMUTREENI
Tunti on lihaskuntotunti joka muokkaa kehoa ja kehittää myös liikkuvuutta. Treenissä tehdään pääsääntöisesti moninivelliikkeitä pattereissa. Patterit ylä-, ala- ja keskikropalle. Ei sisällä hyppyjä tai tiukkoja sykkeennostoja. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat aloittaa aamunsa energisesti!

BODY
Pidä keho tällä tunnilla kunnossa! Koko kropan perustreenii, jolla käydään kaikki isot lihakset läpi käsipainoja ja voimatankoa hyödyntäen. Kehittää lihaskuntoa. Ei sisällä askellusta, koreografiaa tai pumppauksia. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka kaipaavat suoraviivaista lihaskuntotreeniä!

BOOTY + CORE
Tehokas 45min setti pakaraosastolle sekä keskivartalolle. Tunti kehittää pakara- ja reisilihaksia sekä napakoittaa vatsaa. Välineinä käytetään välineinä vaihtelevasti mm. steppilautaa ja voimatankoa. Liikkeitä suoritetaan myös omalla kehonpainolla. Tunti ei sisällä koreografiaa tai vaikeita askelluksia, mutta saattaa olla haastava polvien ongelmista kärsiville. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka kaipaavat tehokasta treeniä suoraan pakaroille ja vatsalihaksille!

DANCEMIX
Minnan oma vauhdikas ja hauska tanssitunti, jolla pidät lystiä treenin lomassa! Ei vaikeita koreografioita, mutta vauhdikasta menoa hyvän musiikin tahdissa. Suosittelemme tuntia kaikille tanssista pitäville!

SPINNING
Vauhdikasta sisäpyöräilyä nivelystävällisesti. Tunnit toteutetaan intervalleina, eli sykettä viedään ylös ja alas vuorottelevissa jaksoissa. Saat takuuvarmasti hien pintaan ja koko alakropan tehokkaasti treenattua. Voit itse vaikuttaa tunnin rankkuuteen säätövalinnoilla, joten tule rohkeasti aloittelijanakin mukaan. Suosittelemme tuntia kunnonkohottajille!

KUNTONYRKKEILY
Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa kuntoliikuntaa jossa treenataan erilaisten nyrkkeilyharjoitteiden kautta. Monipuolinen tunti nostaa takuuvarmasti kuntoa ja parantaa kehonhallintaa. Tunneilla opetellaan lyömään teknisesti oikein nyrkkeilytekniikoiden avulla. Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaosiosta ja loppurutistuksesta, jossa yhdistyy sykettä nostavat harjoitteet sekä lihaskuntoa kohottavat liikkeet. Jokainen voi treenata tunnilla oman kuntotasonsa mukaisesti joko pareittain tai säkillä, kannustavassa ja rennossa ilmapiirissä. Suosittelemme tuntia kaikille nyrkkeilystä kiinnostuneille, erityisesti kunnonkohottajille sekä niska-hartiaseudun vaivoista kärsiville.

MOBILITYBODY / MOBILITYBODY + KIDS
Tunti on koko kropan lihaskuntotunti, jossa liikkeitä tehdään pääosin välineillä (esim. steppilauta, käsipainot), mutta myös oman kehon painolla. Tunnilla kehitetään lihaskunnon lisäksi myös liikkuvuutta ja koordinaatiota eri harjotteilla. Tunti ei sisällä vaikeaa askellusta eikä koreografiaa. Kids -loppupäätteiselle tunnille voit ottaa lapsen / lapset mukaan - tunnille olet tervetullut toki myös ilman lasta, mikäli et häiriinny muiden lapsista. Suosittelemme tuntia peruskuntoilijalle!

RVP
Reisi-vatsa-pakara tunti keskittyy tyypillisiin kehon ongelmakohtiin. Kyytiä saa koko keskikroppa! Tunti sisältää lihaskuntoharjoitteita, joita voidaan monipuolisesti tehdä joko välineillä (esim. tanko, käsipainot) tai omalla kehonpainolla. Saattaa sisältää sykkeennostoa, mutta ei koreografiaa tai vaikeita askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat kehittää jalkojen ja keskikropan lihaskuntoa ja koostumusta!

PUMPPI
Tehokas lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa, käsipainoja sekä vaihtuvia välineitä. Tunnin aikana käydään koko keho läpi lihasryhmä kerrallaan motivoivan musiikin tahtiin. Nimensä mukaisesti tunnilla liikkeet ovat pumppaavia. Ei sisällä hyppyjä eikä askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille jotka haluavat parantaa omaa lihaskuntoa!

KEHONHUOLTO
Rauhallinen kehoa huoltava tunti. Tunnin sisältö vaihtelee syvävenyttelystä putkirullailuun, myös esimerkiksi jumppakeppiä saatetaan käyttää. Huoltaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta. Suosittelemme tuntia kaikille!

ZUMBA
Tanssillinen tunti jonka sisältö koostuu pääosin latinalaisista rytmeistä. Myös radiohittejä on liikuttamassa niin ettei edes huomaa kuinka hiki virtaa ja kalorit palaa! Liikkumisen ilo on tärkein, joten mukaan pääsee ihan aloittelijakin; tällä tunnilla oma tyyli pääsee valloilleen ja pidät hauskaa! Suosittelemme tuntia kaikille jamituksen kaipuisille!

LAVIS
Lavis on hauska tunti, joka yhdistää aerobicin ja lavatanssit yhdeksi mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Tunti perustuu helpoille, hauskoille ja hiennostattaville tansseille jotka tanssitaan yksin - ei siis huolta että joku talloisi varpaita. Tunnin tansseja ovat mm. rock/jive, cha cha, samba ja humppa. Tässä on tunti jolta et varmasti lähde suu mutrussa - suosittelemme tuntia kaikille jotka kaipaavat päiväänsä piristystä!

STRONGBODY
Koko kehon rauhallinen lihaskuntotreeni. Tunnilla liikkeitä tehdään hieman lyhempää sarjaa keskittyen voimatasojen nostamiseen. Ei askellusta tai koreografiaa, tunti tehdään painoilla ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Suosittelemme tuntia kaikille lihaskunnon kehittämiseen!

STEP
Vanha kunnon steppitunti! Tunti on vauhdikas lattiatunti, jolla askelletaan steppilaudalle helpohkon koreografian mukaan. Syke nousee ja kehität omaa rytmitajuasi askelluksissa. Steppi kehittää kestävyyttä ja nostaa kuntoa polttaen samalla hurjan määrän kaloreita. Suosittelemme tuntia kaikille vauhdikkaista tunneista pitäville!

XFIT
Crossfitin innoittama kiertoharjoittelutreeni. Treeni on suhteellisen raskas ja koostuu koko kehoa monipuolisesti haastavista liikkeistä. Kehität peruskunnon lisäksi voimaa ja kestävyyttä. Suosittelemme tuntia tiukkaa treeniä kaipaaville!

BURN N' SWEAT
Personal Trainer Tonin oma lihaskuntoa kehittävä ja sykettä nostava tehotreeni. Vaihtelevilla painotuksilla käydään koko kroppaa läpi, tavoitteena maitohapot ja hengästyminen. Suosittelemme tuntia tiukkaa treeniä kaipaaville!

BODYPILATES
Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka tavoittena on parantaa ryhtiä, vahvistaa kehon syviä lihaksia sekä syventää hengitystä. BodyPilates on lihaskuntoa kehittävä tunti, jolla käytetään Pilateksen liikkeitä ja vaikutukset ovat samanlaisia kuin Pilateksen. Tunti litistää tehokkaasti vatsaa, solakoittaa keskivartaloa ja kehittää tukilihaksia. Tunnilla haastetaan tasapainoa ja opitaan käyttämään kehon niveliä sekä lihaksia tasapuolisesti. Suosittelemme tuntia rauhallisemmasta liikunnasta pitäville jotka haluavat erityisesti kehittää kehonhallintaansa ja parantaa tukilihasten kuntoa.

YIN-FLOW JOOGA
Kehoa hellivää joogaa, jossa asanoista toiseen siirrytään sulavana kokonaisuutena. Harjoitteet avaavat kehoa ja venyttävät lihaksia lisäten liikkuvuutta. Yin joogaosuudet rauhoittavat mieltä ja tuovat seesteisyyttä koko kehoon. Suosittelemme tuntia kaikille kiireiseen arkeen tai salitreenin kaveriksi!

 

PALVELUT

AUKIOLOAJAT

Vastaanotto palvelee:
 

MA klo 9-11 & 15-19
TI  klo 15-19

KE klo 10-13 & 15-19
TO klo 15-19
PE klo 9-12

 

Treenikortilla kulku 24/7!

OTA YHTEYTTÄ

info@liikuntakeskusvida.fi
Puh: 050-4705360
(vastaanoton aukioloaikoina)

 

Muina aikoina
hätätilanteissa:
050-5986646 / Auri

  • Grey Instagram Icon
  • Grey Facebook Icon