1/1

TUNTIKUVAUKSET

AAMUTREENI (Auri)
Lihaskuntotunti joka muokkaa kehoa ja kehittää lihasvoimaa. Treenissä tehdään pääsääntöisesti moninivelliikkeitä neljän liikkeen pattereissa. Patterit ylä-, ala- ja keskikropalle. Ei sisällä hyppyjä tai tiukkoja sykkeennostoja. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat aloittaa aamunsa energisesti!

BODY (Hanna)
Koko kropan perinteinen jumppa, jolla käydään kaikki isot lihakset läpi käsipainoja ja voimatankoa hyödyntäen. Kehittää lihaskuntoa. Saattaa sisältää helppoa askellusta. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka kaipaavat menevää lihaskuntojumppaa!

BODYWEIGHT (Salla)
Kehon omalla painolla tehtävä lihaskuntotreeni, nostaa myös sykettä. Omalla kehonpainolla tehtävät liikkeet haastavat tasapainoa ja syviä lihaksia sekä tuovat vaihtelua painotreeniin. Suosittelemme tuntia kehonhallinnan ja voiman kehittämiseen!

SPINNING (Tanja, Jukka)
Vauhdikasta sisäpyöräilyä nivelystävällisesti. Tunnit toteutetaan intervalleina, eli sykettä viedään ylös ja alas vuorottelevissa jaksoissa. Saat takuuvarmasti hien pintaan ja koko alakropan tehokkaasti treenattua. Voit itse vaikuttaa tunnin rankkuuteen säätövalinnoilla, joten tule rohkeasti aloittelijanakin mukaan. Suosittelemme tuntia kunnonkohottajille!

KUNTONYRKKEILY (Nina)
Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa kuntoliikuntaa jossa treenataan erilaisten nyrkkeilyharjoitteiden kautta. Monipuolinen tunti nostaa takuuvarmasti kuntoa ja parantaa kehonhallintaa. Tunneilla opetellaan lyömään teknisesti oikein nyrkkeilytekniikoiden avulla. Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaosiosta ja loppurutistuksesta, jossa yhdistyy sykettä nostavat harjoitteet sekä lihaskuntoa kohottavat liikkeet. Jokainen voi treenata tunnilla oman kuntotasonsa mukaisesti, kannustavassa ja rennossa ilmapiirissä. Suosittelemme tuntia kaikille nyrkkeilystä kiinnostuneille, erityisesti kunnonkohottajille sekä niska-hartiaseudun vaivoista kärsiville.

FULLBODYWORKOUT (Nina)

Koko kropan lihaskuntotunti, jossa liikkeitä tehdään pääosin välineillä (esim. steppilauta, käsipainot), mutta myös oman kehon painolla. Sarjat pääsääntöisesti 15 toistoissa. Tunti ei sisällä askellusta eikä koreografiaa. Suosittelemme tuntia peruskuntoilijalle!

RVP (Päivi, Salla)
Reisi-vatsa-pakara tunti keskittyy tyypillisiin kehon ongelmakohtiin. Kyytiä saa koko keskikroppa! Tunti sisältää lihaskuntoharjoitteita, joita voidaan monipuolisesti tehdä joko välineillä (esim. tanko, käsipainot) tai omalla kehonpainolla. Sisältää sykkeennostoa, mutta ei koreografiaa tai vaikeita askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat kehittää jalkojen ja keskikropan lihaskuntoa ja koostumusta!

PUMPPI (Tanja)
Kestosuosikki Pumppi on lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa, käsipainoja sekä vaihtuvia välineitä. Tunnin aikana käydään koko keho läpi lihasryhmä kerrallaan motivoivan musiikin tahtiin. Nimensä mukaisesti tunnilla liikkeet ovat pumppaavia. Ei sisällä hyppyjä eikä askelluksia. Suosittelemme tuntia kaikille jotka haluavat parantaa omaa lihaskuntoa!

STRONGBODY (Nina)
Koko kehon rauhallinen lihaskuntotreeni. Tunnilla liikkeitä tehdään hieman lyhempää sarjaa keskittyen voimatasojen nostamiseen. Ei askellusta tai koreografiaa, tunti tehdään painoilla ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Suosittelemme tuntia kaikille lihaskunnon ja -voiman kehittämiseen!

BODYSTEPPI (Salla)
Vanha kunnon steppitunti! Tunti jakautuu noin puoliksi helpohkon askelsarjan ja lihaskunnon välillä. Syke nousee ja kehität omaa rytmitajuasi askelluksissa. Steppi kehittää kestävyyttä ja nostaa kuntoa polttaen samalla hurjan määrän kaloreita. Suosittelemme tuntia kaikille vauhdikkaista tunneista pitäville!

BURN N' SWEAT (PT Toni)
Personal Trainer Tonin oma lihaskuntoa kehittävä ja sykettä nostava tehotreeni. Tunnilla treenataan kovaa! Vaihtelevilla painotuksilla käydään koko kroppaa läpi, tavoitteena maitohapot ja hengästyminen. Suosittelemme tuntia tiukkaa treeniä kaipaaville!

KORSETTI (Salla)
Keskivartaloa vahvistava ja muokkaava tunti. Harjoitteet vahvistavat keskikehon syviä ja pinnallisia lihaksia, napakoittaen vatsaa sekä parantaen ryhtiä. Suosittelemme tuntia kaikille osaksi monipuolista treeniviikkoa!

MUOKKAUS (Minna)
Koko kropan lihaskuntotreeni, joka muokkaa kehoa. Tunnilla käytetään vaihtuvia välineitä sekä oman kehon painoa. Tunti nostaa kevyesti sykettä ja rasvakin palaa. Suosittelemme tuntia perusjumppareille!

EASYPUMPPI (Hanna)
Tempoon tehtävä kevyempi versio perinteisestä Pumppitunnista, ei sisällä hyppyjä tai askelluksia. Välineinä käytetään pääsääntöisesti pumppitankoa, lautaa ja käsipainoja. Liikkeet tehdään musiikin tahtiin pumpaten. Suosittelemme tuntia lihaskunnon kehittämiseen!

Kaikille tunneille löytyy välineet meiltä, mukaan tarvitset vain liikuntavaatteet ja vesipullon. Halutessasi voit nyrkkeilyyn tuoda omat hanskat ja joogaan oman maton.

 

Mukaan voi hypätä missä kohtaa vuotta tahansa ja ensikertalaisetkin pärjäävät aina mukana. Jos sinulla on jokin rajoite, huikkaa tästä ohjaajalle ja saat korvaavan liikkeen.

DANCE (Jukka)
Vauhdikas tanssitunti, jossa lämmittelyn jälkeen tehdään yksi tai useampi tanssisarja. Tyylilajit vaihtelevat tunnilla. Tärkeintä ei ole tekniikka, vaan tanssin riemu. Tunti sopii tanssista kiinnostuneille ja jo hieman tanssineille.

ZUMBA (Erla)
Tanssillinen tunti jonka sisältö koostuu pääosin latinalaisista rytmeistä. Myös radiohittejä on liikuttamassa niin ettei edes huomaa kuinka hiki virtaa ja kalorit palaa! Liikkumisen ilo on tärkein, joten mukaan pääsee ihan aloittelijakin; tällä tunnilla oma tyyli pääsee valloilleen ja pidät hauskaa! Suosittelemme tuntia kaikille jamituksen kaipuisille!

LAVIS (Hanna)
Lavis on hauska tunti, joka yhdistää aerobicin ja lavatanssit yhdeksi mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Tunti perustuu helpoille, hauskoille ja hiennostattaville tansseille jotka tanssitaan yksin - ei siis huolta että joku talloisi varpaita. Tunnin tansseja ovat mm. rock/jive, cha cha, samba ja humppa. Tässä on tunti jolta et varmasti lähde suu mutrussa - suosittelemme tuntia kaikille jotka kaipaavat päiväänsä piristystä!

DANCEMIX (Minna)
Ohjaajan itse koostama hauska tanssitunti, jossa helpohkot sarjat ja hyvä meno. Vaihtuva musiikki, mukana pärjää myös ensikertalaiset. Suosittelemme tuntia kaikille hyvää meininkiä ja tanssia kaipaaville!

HARMONY (Jukka)
Pilatekseen, Joogaan ja tanssitekniikoihin pohjautuva liikkuva kehonhuoltotunti ilman välineitä. Tunti ei sisällä koregrafiaa tai nopeita askelsarjoja, mukana pärjää vaikkei rytmitaju olisi parhain. Tunnin harjoitteet lisäävät liikkuvuutta ja avaavat lihaksia. Suosittelemme tuntia kaikille!

ASTANGAJOOGA (Jukka)
Tunnilla harjoitellaan hengitystekniikkaa ja asanoita astangaperinteen mukaisesti. Tunti on rauhallinen ja sopii astangan aloittelijoille. Suosittelemme tuntia kehon liikkuvuuden lisäämiseen ja mielen rauhoittamiseen!

FASCIAMETHOD (Fyssari Emilia)
FasciaMethod – konseptissa yhdistyvät liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille, liikehallintaharjoittelu ja faskiakäsittely pallolla. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään, avata jumeja ja edistää hyvinvointiaan.