TUNTIKUVAUKSET

Kaikille tunneille löydät tarvittavat välineet meiltä, mutta voit ottaa Joogaan oman joogamaton ja Kuntonyrkkeilyyn omat hanskat niin halutessasi. Muistathan varata mukaasi vesipullon!

Lihaskunto- ja hikijumpat

AAMUTREENI

Lihaskuntotunti koko keholle. Lämmittelyn jälkeen käydään päälihasryhmät läpi painoja ja omaa kehonpainoa hyödyntäen. Ei sisällä hyppyjä tai askelkuvioita. 

CIRCUIT

Kiertoharjoittelutunti, jossa vahvistuu lihaskunto ja hapenottokyky. Voit itse säädellä tunnin rankkuutta tekemisen tahdilla.

BODY

Klassikkojumppa! Lihaskuntoa koko kropalle noin 20 toiston sarjoissa, sisältäen sykkeennostoja. Välineitä käytetään monipuolisesti, mm. käsipainot, tanko, kuminauhat, fitball... Vaihtelua riittää!

BODYWEIGHT

Kehon omalla painolla tehtävä lihaskuntotunti, joka nostaa myös sykettä. Kehonpainoharjoittelu tuo vaihtelua painoharjoitteluun ja haastaa syviä lihaksia!

BURN N' SWEAT

Personal Trainer Tonin tehotreeni, joka vie sinut pois mukavuusalueeltasi ja ottaa luulot pois kokeneemmaltakin treenaajalta. Vaihtelevilla painotuksilla käydään koko kroppaa läpi, tavoitteena maitohapot ja hengästyminen. Ei hyppyjä tai askellusta.

EASYPUMPPI

Helpompi versio perinteisestä Pumppitunnista. Tunnilla käytetään levypainotankoa ja käsipainoja, liikkeet tehdään pumpaten.

FULLBODY

Lihaskuntotunti koko keholle, ei sisällä sykkeennostoja tai askellusta. Treeni tehdään vaihtuvilla välineillä (kuulat, käsipainot, tanko yms.) 3x15 sarjoissa. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kestävyyttä.

KIDS

+ Kids merkityille tunneille voi tuoda mukanaan alle kouluikäisen lapsen. Tunti on muuten tavallinen tunti, mutta lapset saavat leikkiä kun aikuiset treenaavat - hyvästi lastenhoitohuolet!

KORSETTI

Lempeän tehokas keskivartalotunti! Tunti sisältää helppoja lihaskuntoliikkeitä keskivartalon lihaksille, tunnin lopuksi kehonhuolto-osuus.

KUNTO-NYRKKEILY

Nyrkkeilystä kiinnostuneille sopiva tunti! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaosiosta ja loppujumpasta. Harjoitteet tehdään pareittain/säkillä, tunnille voi tulla yksin tai kaverin kanssa. Omat hanskat voi ottaa mukaan, mutta myös lainahanskoja löytyy.

MUOKKAUS

Sykkeennostoja sisältävä patteriharjoittelu koko kropalle. Yksi patteri sisältää 3-5 liikettä ja patteria tehdään 2-3 kierrosta. Tunnilla käytetään omaa kehonpainoa sekä välineitä.

PUMPPI

Kestosuosikki Pumppi on lihaskuntotunti jossa käytetään välineinä levytankoa, lautaa ja käsipainoja. Liikkeet tehdään nimensä mukaisesti pumpaten musiikin tempoon. Ei sisällä askellusta tai hyppyjä.

RVP

Sykettä nostava lihaskuntotunti Reisi-vatsa-pakara, joka keskittyy reisiin, vatsaan ja pakaroihin. Tunnilla käytetään välineitä, kuten steppilauta, tanko ja/tai käsipainot.

SPINNING

Vauhdikasta sisäpyöräilyä nivelystävällisesti. Tunnit toteutetaan intervalleina, eli sykettä viedään ylös ja alas vuorottelevissa jaksoissa. Voit itse vaikuttaa tunnin rankkuuteen säätövalinnoilla, joten tule rohkeasti aloittelijanakin mukaan. Spinning VIRTUAL on ajastettu virtuaalitunti joka pyörähtää itsestään käyntiin.

YLÄKROPPA

Yläkropan (selkä, rinta, kädet) lihaskuntotreeni. Vahvistaa yläkropan isoja lihaksia ja tukilihaksia kohentaen ryhtiä ja helpottaen niska-hartia särkyjä.

TANSSIT

DANCE

Vauhdikas nykytanssitunti, jossa lämmittelyn jälkeen tehdään yksi tai useampi tanssisarja. Tyylilajit vaihtelevat tunnilla. Tunnin koreografiat sopivat parhaiten tanssia harrastaville tai harrastaneille.

DANCEMIX

Hauska tanssitunti, jossa tanssitaan vaihtuvien hittien mukaan Minnan luomien koreografioiden tahdissa. Kalenterin helpompi tanssitunti!

LAVIS

Lavis on hauska tunti, joka yhdistää aerobicin ja lavatanssit yhdeksi mukaansatempaavaksi kokonaisuudeksi. Tunnin tansseja ovat mm. rock/jive, cha cha, samba ja humppa. Tässä on tunti jolta et varmasti lähde suu mutrussa! Tunti sopii erinomaisesti aloittelijoille.

ZUMBA

Tanssitunti lattarirytmeissä, tällä tunnilla et edes huomaa kuinka hiki virtaa ja kalorit kuluu! Liikkumisen ilo on tärkein, joten mukaan pääsee ihan aloittelijakin; tällä tunnilla oma tyyli pääsee valloilleen ja pidät hauskaa.

HARMONY

Pilatekseen, Joogaan ja tanssitekniikoihin pohjautuva liikkuva kehonhuoltotunti ilman välineitä. Tunnin harjoitteet lisäävät liikkuvuutta ja avaavat lihaksia. Nostaa hikeä pintaan!

JOOGA

Hathajoogaan perustuva joogatunti sopii kaikentasoisille joogeille. Jooga vahvistaa ja notkistaa kehoa, samalla vapauttaen mieltä stressistä.

KEPPIJUMPPA

Perinteinen keppijumppa, joka avaa kroppaa ja lisää liikkuvuutta. Tunti sisältää myös kehonhuolto-osuudet kepin kanssa ja ilman.

KEHONHUOLTO